maandag 17 juli 2017

Reacties

Hebben jullie reacties, tips, leuke annecdotes, ... laat maar komen (mail). Altijd leuk te horen wat goed bevonden wordt. En interessant om te weten waar we op moeten letten. Hier alvast de eerste ontvangen reacties:

  • Gisteren ongepland deelgenomen in Aalter, 1 uur wedstrijd en zoveel mogelijk afstand halen. Respect voor de deelnemers aan de 6 uur!! Hier wil ik ook naar evolueren, maar alles op zijn tijd. En alweer een toporganisatie van Joeri Schepers en zijn team!
  • Merci voor een topdag gisteren!
  • Gisteren met plezier deelgenomen aan de 6 uursloop, dank nog voor de organisatie. Echter teleurgesteld in de afstandmeting. Bij vorige deelname was een ronde niet meegeteld (is later gecorrigeerd) en nu is mijn restafstand niet opgenomen, ondanks dat mijn eindpositie op het parcours met krijt door een van je vrijwilligers is aangegeven met mijn startnummer 36 (op ongeveer 1350meter-punt, op de Lindelaan, net voorbij de Sportlaan en dus voor het keerpunt). De afstand van 56.0 km in de uitslag klopt dus niet. Hoop dat je het ook doorgeeft aan puntencommissaris van de M&U-cup. Nog 1 punt ter feedback op de verzorging: de hardplastic bekers zijn door hun grootte erg onhandig om uit te drinken of inhoud over te gieten in je drinkflesje.
  • Het was dik in orde de zes uur van Aalter
  • Bedankt, 't was weer leuk.
  • Dikke merci aan Joeri Schepers en het ganse team voor een topdag, de organisatie was weer super en aan de vele supporters en mn 2 superbegeleiders šŸ˜‰!! Heel content!
  •  6 UREN VAN AALTER 16/07/17 Een leuke 6 urenloop van loopvriend/organisator Joeri Schepers
  • Thanks Joeri en Joeri
  • Zeer tof dat het thuisfront live kon volgen!
  •  Mooie organisatie, top! Merci!
  • Met een brede glimlach in het gezelschap van top organisator Joeri Schepers
  • Bedankt Joeri Schepers, en nogmaals proficiat met de geweldige organisatie en sfeer.
  • Lekker loopweer, goed gezelschap (merci Frederik Ameloot), super organisatie van de 6urenloop van Aalter,meer had ik niet nodig voor mijn eerste ultraloop (nog nooit zo ver gelopen). Geslaagd met een goeie 65 km 

1 opmerking:

  1. Fijne loopwedstrijd met een mooi aantal deelnemers en goede verzorging. Had ook een beetje moeite met de grootte van de beker, maar dat is maar een klein minpuntje. Denk ook dat de restmeters niet zo nauwkeurig opgemeten zijn. (bv ben geƫindigd thv de cafetaria, en had 7 restmeters, wat me toch iets te weinig lijkt. In mijn geval nu niet zo'n probleem, maar voor mensen die lopen voor een PR of die er nog alles uitgeperst hebben, kan het wel ontgoochelend zijn.)

    BeantwoordenVerwijderen